ابلاغ بخشنامه پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی به فرهنگیان



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی  ,فرهنگیان
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش درباره وام‌های پرداختی به فرهنگیان گفت: توافق نامه‌ای با بانک داریم؛ تفاهم نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و به‌زودی بخشنامه‌ای برای پرداخت وام‌های ۳۰ میلیون تومانی نیز اعلام می‌شود. 

به گزارش ایسنا، الهیار در مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان استاد نبوی در بوشهر ضمن بیان اینکه این مرکز مجهز در خدمت فرهنگیان خواهد بود  اضافه کرد: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی دارای چهار وظیفه اصلی است که اگر خوب و دقیق تر کار کنیم به دستاورد های بهتری دست خواهیم یافت و خدمات بهتری ارائه خواهد شد.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش بیان کرد: هر کاری که کرده ایم وظیفه است و افتخار برای ما این است که این مجموعه را منسجم اداره کنیم که از همه منابع حداکثر بهره وری را داشته باشیم و رضایت را در دل فرهنگیان ایجاد کنیم و بتوانیم در تحقق اهداف آموزش و پرورش موثر باشیم.

 

الهیار اضافه کرد: در خصوص سیاست های رفاهی نیز از دیرباز برای اینکه شرایط معیشتی فرهنگیان خوب تامین شود، توسعه مراکز رفاهی در دستور کار بود که در بخش های تفریحی و درمانی و... خدمات دهی شود.

 

وی بیان کرد: در کل کشور شبکه بزرگی از این مراکز را داریم که باید همیشه به فکر انسجام بخشی و ارتقای کارآمدی آن ها باشیم و مجموعه عواملی را ایجاد کنیم که در خدمت فرهنگیان خوب عمل کنند.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش افزود: تقویت و توسعه مراکز آموزشی و رفاهی در دستور کار است و از نظر کمی و کیفی این مراکز را توسعه می دهیم.

 

وی ادامه داد: سازماندهی و ساماندهی نظام نامه رفاهی فرهنگیان، تقویت و بهبود وضعیت درمانی فرهنگیان و ایجاد الگوی منسجم بیمه فرهنگی و بهبود وضعیت معیشت و مسکن و درمان فرهنگیان از دیگر برنامه‌ها است.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،الهیار در مورد وام های پرداختی به فرهنگیان نیز گفت: توافق نامه با بانک را داریم و تفاهم نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و بخشنامه به زودی برای پرداخت وام‌های ۳۰ میلیون تومانی نیز انجام می شود.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش اظهار داشت: ایجاد و راه اندازی باشگاه ویژه پیشکسوتان در همه استان ها از برنامه های مهم است و در همه استان ها شاهد راه اندازی این مراکز خواهیم بود.

 

لازم به ذکر است مجموعه مذکور دارای سالن پذیرایی با ظرفیت ۵۰۰ نفر ، سالن کنفرانس ، ۲۴ سوئیت با ظرفیت ۱۰۰ نفر و طراحی و معماری خاص ایجاد شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------