پیام محمدعلی نجفی به کارکنان شهرداری تهران



  اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,محمدعلی نجفی
محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در پیامی از کارکنان شهرداری تهران و همچنین اعضای شورای شهر برای همراهی خالصانه شان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش  مهر، در پیام محمدعلی نجفی آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خواهران و برادران عزیز همکار در شهرداری تهران

سلام علیکم

اینک که دست تقدیر و وقایع خارج از اراده اینجانب، توفیق استمرار همراهی و همکاری با مجموعه خدوم شهرداری را برایم ناممکن کرده است، لازم می‌دانم از حُسن ظن شما خواهران و برادران گرامی و تلاش‌های ارزشمند یکایک شما در ۷ ماه گذشته سپاسگزاری نموده و مراتب تقدیر و تشکرخویش را از حمایت‌ها و مساعی‌تان برای سامان‌بخشی به وضعیت شهرداری، تحول در نظام مدیریتی، بسترسازی زمینه‌های مبارزه با فساد، حرکت به سمت استقرار سازمانی شفاف، توجه بیش از پیش به روح شهر و نشاط شهروندان و خلق طرحی نو برای اداره مطلوبتر شهر اعلام دارم.

 

در این مقال شایسته می‌دانم مراتب امتنان و سپاس خویش را از همراهی خالصانه اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران در طول این مدت بیان و توفیق هرچه بیشتر ایشان را آرزو نمایم.

 

علی‌رغم دشواری‌ها و مهجوری‌ها، اینجانب بر عهد و عزم خویش برای خدمت به تهران بزرگ و شهروندان بزرگوارش استوارم و در حد امکان و توان، اندوخته تجربه خود را به سرپرست محترم شهرداری و شهردار آتی منتقل خواهم کرد.

 

امید راسخ دارم با درایت، اتحاد و هوشیاری شورای اسلامی شهر و سرپرست محترم شهرداری، تدبیر و پاکدستی مدیران و تلاش و اراده پولادین تک تک کارکنان شریف شهرداری، کهن پایتخت ایران عزیزمان، تهران بزرگ، روزهای پرامیدی را پیش روی خواهد داشت.

 

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش

می‌سپارم به تو از چشم حسود چمنش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------