بارش برف و باران در چند محور مواصلاتی کشور/ تاکید پلیس بر استفاده از زنجیرچرخ در محورهای برفگیر



  اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,بارش برف و باران
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به تشریح وضعیت جوی و ترافیکی کشور پرداخت و از بارش برف و باران در برخی از محورها خبر داد و گفت: تردد در بعضی از محورها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. 

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا، با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور، از بارش برف در اکثر محورهای استان‌های البرز، خراسان شمالی و سمنان خبر داد و افزود: بارش برف در محورهای درگز – قوچان، در استان خراسان رضوی، آزاد شهر – شاهرود در استان گلستان، محورهای لاریجان، ولی آباد، فیروزکوه و کیاسر به سمنان در استان مازندران و همچنین محور صفادشت – شهریار در استان تهران مشاهده می‌شود.

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به محورهایی که در آنها بارش باران وجود دارد اشاره کرد و گفت:‌ اکثر محورهای استان‌های خراسان جنوبی، خوزستان، گلستان، مازندران، گیلان، غرب تهران بزرگ، شرق تهران، اصفهان و قم بارش باران مشاهده می‌شود. همچنین بارندگی در محور چناران - مشهد در استان خراسان رضوی و همدان – تهران در استان همدان نیز دیده می‌شود.

 

وی همچنین تاکید کرد: به دلیل شرایط جوی تردد در محورهای کندوان و طالقان در استان البرز و همچنین زنجان- طارم و تهم –چورزق در استان زنجان تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 

سرهنگ رحمانی با تشریح وضعیت ترافیکی نیز گفت: در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران – کرج از پل فردیس تا گرمدره ترافیک ادامه دارد و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------