طنز/ حتی دریغ از تتلو!



  اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,تتلو
«جالبه با این پیشرفتی که ما تو تکنولوژی و علوم مختلف داشتیم هنوز ایشون بعضی از خبرهای عادی رو جوری عجیب نشون میدن که آدم می‌مونه چی بگه، جهت اطلاع ایشون عرض کنم اول این که امروزه افرادی مثه دیوید کاپرفیلد و کریس انجل نشون دادن که آدم اگه بخواد، با زنجیر شدن هم می‌تونه خودشوغیب کنه (ر.ک. خاوری‌نامه جلد۲) دوم این که اصلاً قرار نیست کسی غیب بشه. خیالتون راحت باشه که ایشون یه تک پا رفتن سر کوچه روزنامه بخرن بیان، سه نفر هم منتظرن تا برگشتن؛ مستقیم میان برای اجرای حکم.»

به گزارش روزنامه ایران ؛«خبرآنلاین مطلبی را از محمد مهاجری (فعال سیاسی) با تیتر: «شاید این بار تتلو هم نیاید سمت ما اصولگراها» منتشر کرد.

 

مهاجری در بخشی نوشته است: «خرد سیاسی حکم می‌کند که به‌ جای این که از پشیمان شدن این خانم بازیگر و آن آقای بازیکن قند توی دلمان آب کنیم، برویم سراغ روش‌های نان و آبدارتر. چون بعید نیست حتی همان تتلو که دفعه قبل با لطایف الحیل کشاندیمش سمت خودمان، این بار بگذارد توی کاسه ما اصولگراها!»

 

از این متن این گونه برداشت می‌شه که اصولگراها برای پشیمانی خانم یا آقای بازیگر تو دلشون قند آب می‌شد! همچنین روش‌های قبلی‌شون روش‌های نون و آب‌داری نبوده! و این که با لطایف‌الحیل تتلو رو آورده بودن که بذاره تو کاسه جناح رقیب! همچنین، این دفه گویا خطر تتلو جدیه!

 

مصطفی ترک همدانی (وکیل پرونده تأمین اجتماعی) در مورد عدم دسترسی به سعید مرتضوی، به ایلنا گفت: «گمان می‌کنم آقای مرتضوی حدود ۹ محافظ داشتند که هر شیفت ۳ نفر از وی محافظت می‌کنند (شاید این تعداد کمی کمتر یا بیشتر باشد).»

 

وی ادامه داد: «عجیب است با این همه مراقب، چگونه از مرتضوی بی‌اطلاع هستند؟»

 

جالبه با این پیشرفتی که ما تو تکنولوژی و علوم مختلف داشتیم هنوز ایشون بعضی از خبرهای عادی رو جوری عجیب نشون میدن که آدم می‌مونه چی بگه، جهت اطلاع ایشون عرض کنم اول این که امروزه افرادی مثه دیوید کاپرفیلد و کریس انجل نشون دادن که آدم اگه بخواد، با زنجیر شدن هم می‌تونه خودشوغیب کنه (ر.ک. خاوری‌نامه جلد۲) دوم این که اصلاً قرار نیست کسی غیب بشه. خیالتون راحت باشه که ایشون یه تک پا رفتن سر کوچه روزنامه بخرن بیان، سه نفر هم منتظرن تا برگشتن؛ مستقیم میان برای اجرای حکم.

 

همچنین روزنامه جوان در پاسخ به توئیت «حسام‌الدین آشنا» که گفته بود: «مراقب باشیم مرتضوی خاوری نشود، نه فرار کند و نه فراری داده شود» در تأیید این که مرتضوی باید مجازات شود، نوشت: «اگر کسی قرار است ایشان را فراری دهد باید دولت متبوع آشنا که فرودگاه‌ها را در اختیار دارند کنترل کنند.» از جایی که بنده همیشه طرفدار استفاده از صنایع و آرایه‌های ادبی در اعلام مواضع بودم، از این نوع نوشتار استقبال می‌کنم، ببینین چه لطافتی تو این ترکیب هست: «دولت متبوع آشنا» اگه من بودم حتی اون متبوعو هم می‌نوشتم مطبوع! بعد می‌شد «دولت مطبوع آشنا که فرودگاه‌ها را در اختیار دارد» یا مثلاً «دولت نامطبوع غیرآشنا که فرودگاه در اختیار ندارد» یا مثلاً خبریو اینجوری تنظیم می‌کردم: «هجوم ملت دلنشین مهربان به بانک‌ها» یا «حضور عده‌ای نچسب بی‌توجه در بازار ارز»! و غیره.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------