بارش های رگباری غرب کشور را فرا می گیرد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارش از جنوب غرب و غرب کشور امروز در این مناطق شاهد افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد شدید خواهیم بود. 

مسعود حقیقت روز شنبه در گفت و گو با  ایرنا با اشاره به بارش شدید در مناطق غربی کشور اظهار کرد: بعد از ظهر امروز در بخش هایی از شمال شرق، شرق و مرکز کشور وزش باد شدید خواهیم داشت و فردا ضمن اینکه فعالیت این سامانه شدید می شود بارش گسترده مناطق نیمه غربی را در بر می گیرد.

 

مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی گفت: در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی شاهد رگبار، باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود و همچنین در کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و برخی از مناطق اصفهان و فارس شاهد بارش باران خواهیم بود.

 

وی افزود: روز شنبه در غرب، شمال و جنوب غرب، دامنه های زاگرس، دامنه ای البرز از جمله تهران، سواحل دریای خزر و برخی مناطق شرق شاهد بارش باران خواهیم بود و با توجه به این شرایط جوی؛ جمعه و شنبه پدیده گرد و خاک در استان های جنوب غرب و غرب کشور دور از انتظار است.

 

** سردترین و گرمترین مناطق کشور

کارشناس هواشناسی، سردترین منطقه کشور در صبح امروز پنجشنبه را ورزغان با کمینه دمای مثبت2 درجه اعلام کرد و گفت: گرمترین منطقه کشور نیز شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان با 43 درجه بالای صفر گزارش شده است.

 

حقیقت از کاهش دما در هوای پایتخت خبر داد و افزود: بیشینه دما هوای تهران روز گذشته 23 درجه گزارش شده است و امروز صبح با دمای 15 درجه شاهد کاهش دما در هوای پایتخت هستیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------