طنز/ اعلام خلافت داعش روی پل طبیعت!



  اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی, پل طبیعت

 

«بهتر است ملت هر چه سریع‌تر پیام‌های فیلم حاتمی‌کیا را درک کنند وگرنه احتمال دارد او شب‌ها در پارک نیاوران بساط برده‌فروشی راه بیندازد، مردان را به طور نمادین سر بِبُرد و آنها هم به طور نمادین بمیرند. یا این که عوامل فیلم تک‌تک خودشان را به طور نمادین در سینماهای تهران منفجر کنند تا مردم بیشتر به دیدن این فیلم بروند و بیشتر بد بودن داعش را درک کنند.»

 

به گزارش روزنامه جهان صنعت؛«بعد از حمله داعشی‌های وطنی به مجموعه کورش این گروه در بوستان آب و آتش و روی پل طبیعت اعلام خلافت کردند. این گروه محدوده طرح زوج و فرد فعلی را که از شمال به اتوبان همت، از جنوب به اتوبان بعثت، از شرق به اتوبان امام علی و از غرب به اتوبان چمران منتهی می‌شود را کشور حاتمی‌کیا اعلام کرد. بعد از بی‌محلی مردم و مسئولان نسبت به راضی کردن ابراهیم، گروه وابسته به او تصمیم گرفت با اسب و شمشیر حق حاتمی‌کیا را از مردم ظالم ایران بستاند و ابراهیم را به جایگاه واقعی خودش برساند.

 

زمانی که ابراهیم داشت فیلم به وقت شام را می‌ساخت می‌خواست واقعیت داعش را به مردم نشان دهد ولی وقتی دید مردم هنوز شیرفهم نشده‌اند داعش را به پردیس‌ کورش آورد. بهتر است ملت هر چه سریع‌تر پیام‌های فیلم حاتمی‌کیا را درک کنند وگرنه احتمال دارد او شب‌ها در پارک نیاوران بساط برده‌فروشی راه بیندازد، مردان را به طور نمادین سر بِبُرد و آنها هم به طور نمادین بمیرند. یا این که عوامل فیلم تک‌تک خودشان را به طور نمادین در سینماهای تهران منفجر کنند تا مردم بیشتر به دیدن این فیلم بروند و بیشتر بد بودن داعش را درک کنند.

 

دارم سعی می‌کنم یک‌ جوری ایده ‌حمله حاتمی‌کیا و عواملش را به پردیس کورش درک کنم ولی در مورد یک بخش‌ آن موفق نمی‌شوم. آن هم گاز زدن یک تکه مرغ سوخاری روی پیشخوان یکی از فست‌فودها متعلق به مشتریان توسط یکی از داعشی‌ها و کوبیدن الباقی مرغ سوخاری روی میز! الان تکلیف آن کسی که این غذا رو سفارش داده چیست؟ پول مرغ سوخاری آن بدبخت را چه کسی حساب می‌کند؟»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------