نه افشانی برای شهرداری تهران مناسب است،نه مکارم/شورای شهر بازی را خواهد باخت



  اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,شهرداری تهران
چند روز دیگر از میان دو گزینه راه یافته به فینال انتخاب شهردار تهران، مدیر پایتخت تهران انتخاب خواهد شد.

روزنامه آرمان نوشت:فردی که به‌عنوان شهردار انتخاب خواهد شد، باید چهره ملی و شناخته شده‌ای باشد و توان حل مسائل شهری اعم از حمل‌و‌نقل عمومی، ترافیک و محیط‌زیست، خدمات شهری، تامین مالی شهرداری و... را داشته باشد و بتواند با سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها وارد تعامل شود.

 

از این رو، دو گزینه موجود افشانی و مکارم هیچ‌یک چندان چهره شناخته شده‌ای نیستند به همین دلیل انتظار می‌رفت که در شهرداری تهران یک عنصر شناخته شده و با سابقه‌تری باشد، اما نتیجه به‌گونه‌ای پیش رفت که در نهایت از میان چهار گزینه باقیمانده افشانی و مکارم با رأی بالایی انتخاب شدند.

 

 اعضای شورای شهر می‌توانند جناح سیاسی داشته باشند، اما وقتی سخن از خدمت به جامعه و کارآیی نظام باشد باید نگاه‌های سیاسی را کنار گذاشت و با دید کارشناسی و بر اساس منافع جامعه به مساله نگاه کرد.

 

اگر شورای شهر با این دیدگاه به جمع‌بندی رسیده باشد اشتباه است و قطعا تاوان پشت کردن به اعتماد عمومی را خواهد داد و در صورتی که شورای شهر طی سه سال باقیمانده مطلوب عمل کند قطعا در انتخابات آتی مردم به او اقبال نشان خواهند داد و اعضای شورای شهر بازهم در معرض انتخاب مردم قرار می‌گیرند، در صورتی که اعضای شورای شهر نتوانند رضایت مردم را جلب کنند، قطعا بازنده اصلی، اعضای شورای شهر خواهند بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------