کارگر شهرداری قربانی دعوای اشتباهی شد



اخبار حوادث,خبرهای حوادث,اخبار جدید

13 ضایعات جمع‌کن که به اشتباه با حمله به خودروی کارکنان شهرداری یکی از آنها را کشته بودند، دستگیر شدند. 

به گزارش جام‌جم، 19 تیر امسال، سه نفر از کارکنان گشت خدمات شهری شهرداری تهران که با خودروی مزدای محل کارشان در حال حرکت در حوالی داروخانه 13 آبان بودند، هدف حمله 13 سرنشین دو دستگاه خودروی وانت‌پیکان و نیسان قرارگرفتند که هر سه نفر آنها مصدوم و روانه بیمارستان شدند؛ اما یکی از آنها بر اثر شدت جراحات جان سپرد.

 

با گزارش این جنایت به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، پرونده‌ای در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات برای یافتن ضاربان فراری آغاز شد.

 

جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که ماموران متوجه شدند مهاجمان، ضایعات‌جمع‌کن بوده‌‌اند. آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که دو روز پیش متهمان فراری بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند و اعتراف کردند این دعوای مرگبار اشتباهی رخ داده است. دیروز برخی متهمان که نقش اصلی را در این درگیری داشتند برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

 

یکی از متهمان به قاضی پرونده گفت: شب جنایت، سه نفر از دوستانم که ضایعات جمع می‌کردند در حوالی میدان آرژانتین با گروه دیگری از ضایعات جمع‌کن‌ها درگیر شدند. مهاجمان دوستان مرا کتک زده و ضایعاتی را که آنها جمع کرده بودند دزدیده و با انداختن داخل یک خودروی مزدا فرار کردند. وی افزود: سه نفر از دوستانم که مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. آنها تلفنی به ما خبردادند که چه بلایی سرشان آمده و خواستند ضایعات را از سارقان پس بگیریم. من زمانی که پیام را از دوستان زخمی‌ام گرفتم موضوع را به بقیه بچه‌ها اطلاع دادم. بعد در حالی که چاقو، قمه و چوب و چماق به دست داشتیم سوار دو خودروی وانت‌پیکان و نیسان شدیم.

 

متهم ادامه داد: در جست‌وجوی خودروی سارقان بودیم. زمانی که وارد خیابان کریمخان‌زند شدیم، به طور اتفاقی خودروی مزدایی را در تاریکی شب دیدیم. به گمان این که این خودرو متعلق به سارقان است، از خودروهایمان پایین آمدیم و پس از سد کردن راهشان، با چوب و چماق خودرو را تخریب کردیم.

 

وی افزود: یکی از دوستانم با میله سرنشینان خودرو را می‌زد. من هم یک نفر از آنها را با چاقو زدم. همان موقع یکی از همراهانم فریاد زد این سه نفر را اشتباه گرفته‌ایم. آنها سارقان نیستند. با پی بردن به اشتباهمان ترسیدیم و فرار کردیم.با اعتراف وی، بقیه متهمان نیز به تشریح ماجرا پرداختند و اعلام کردند در جریان درگیری متوجه شده‌اند اشتباهی به خودروی گشت کارکنان خدمات شهری شهرداری حمله کرده و این جنایت را رقم زده‌اند.

 

متهمان با صدور قرارقانونی روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------