معاون وزیر راه و شهرسازی: اسنپ حق ورود به حمل و نقل بین شهری را ندارد/ شکایت کردیم، دادستانی نماینده اسنپ را احضار کرد



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی  , وزیر راه و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اسنپ حق ورود به جابجایی مسافر در حوزه بین شهری را ندارد گفت: وقتی از فعالیت اسنپ در حمل و نقل مسافر بین شهری مطلع شدیم، شکایت کردیم، دادستانی اسنپ را احضار کرد و این اپلیکیشن حق فعالیت در مسیرهای بین شهری را ندارد. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه حمل و نقل عمومی تشریفات خاص خود را دارد و تمام خودروهایی که در این مسیر می‌خواهند فعالیت کنند باید پلاک "ع" داشته باشند، گفت: پس از آنکه متوجه شدیم اسنپ در حوزه حمل و نقل مسافر در مسیرهای بین شهری فعالیت می‌کند سریعاً از مدیریت این شرکت شکایت کردیم و دادستانی نماینده اسنپ را احضار کرد و امروز اسنپ قطعاً حق فعالیت در جابجایی مسافران بین شهری را ندارد.

 

وی افزود: قرار بر این است که اسنپ گزینه فعالیت در مسیرهای بین‌شهری را از اپلیکیشن خود حذف کند.

 

کشاورزیان تاکید کرد: فعالیت اسنپ در مسیرهای بین شهری قطعاً به صلاح  اقتصاد کشور نیست و ماهیت آن با انجام سفرهای درون‌شهری متفاوت است چرا که فعالیت اسنپ در مسیرهای درون‌شهری باعث کاهش سهم خودروهای شخصی در ترددهای درون‌شهری می‌شود چرا که وقتی قیمت حمل و نقل با آژانس کاهش پیدا می‌کند مردم از جابجایی با خودروی شخصی منصرف می شوند.

 

وی ادامه داد: همانطور که گفته شد فعالیت اسنپ در مسیرهای بین‌شهری به صلاح کشور نیست چرا که باعث توسعه سفرهای انفرادی در مقاصد برون‌شهری می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------