مازندران بارانی می‌شود/توفان و سیل در مناطق کوهستانی



  اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی  ,هواشناسی

سازمان هواشناسی کشور هشدار داد: امروز و فردا رگبار باران و باد شدید را در استان های گلستان، شمال خراسان شمالی و دامنه ها و ارتفاعات مازندران و غرب این استان شاهد خواهیم بود. 

مدیرکل پیش‌بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با مهر گفت: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم جریانهای مرطوب شمالی  همراه با گذر موج تراز میانی جو طی دو روز آینده در نواحی مرکزی و شرقی سواحل دریای خزر در استان های گلستان و مازندران و همچنین خراسان شمالی است.

 

احد وظیفه توضیح داد: پیامد این موضوع رشد ابرهای جوششی و رگبارباران و رعد وبرق و وزش باد شدید محلی در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب است.

 

وی تاکید کرد: امروز چهارشنبه رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در استان های گلستان، شمال خراسان شمالی و دامنه ها و ارتفاعات مازندران را شاهدیم و فردا پنجشنبه رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد درغرب استان مازندران رخ خواهد داد.

 

به گفته وظیفه در بارشهای رگباری، احتمال وقوع سیلهای محلی موقت و ناگهانی بخصوص در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مسیرها و مناطق کوهپایه ای و دره های کوهستانی وجود دارد، بنابراین توصیه می شود که احتیاط و آمادگی لازم جهت واکنش مناسب و جلوگیری از خسارت  بویژه در غرب مازندران برای ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه به عمل آید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------