اختصاص ۷ میلیارد تومان برای دختران شین‌آبادی



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

نماینده سردشت و پیرانشهر از اختصاص ۷ میلیارد تومان کمک هزینه برای بهبود وضعیت معیشتی دختران شین آبادی خبر داد. 

رسول خضری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: دولت و در راس آن وزارت کار و سازمان بهزیستی موافقت کردند که ۷ میلیارد تومان کمک هزینه برای معیشت دختران شین آبادی اختصاص داده شود، البته هنوز ساز و کار نحوه پرداخت و میزان آن به هر یک از دختران مشخص نیست ولی طبیعتا براساس درصد سوختگی،  وضعیت مالی و نیازمندی‌های آنها این میزان با مدیریت وزارت کار و سازمان بهزیستی اختصاص داده می‌شود.

 

خضری با یادآوری اختصاص مستمری مادام العمر و دیه به این دختران گفت: این ۷ میلیارد تومان جدا از مستمری مادام العمر و دیه است تا وضعیت معیشت این خانواده‌ها بهبود یابد که طبیعتا این میزان به حساب دختران واریز می‌شود.

 

وی در پایان گفت: قرار شد که کمک ویژه‌ای به خانواده آمنه راچ از دختران شین آبادی که متحمل بیشترین سوختگی شده، پرداخت شود، چون پدر آمنه ماه گذشته فوت کرده و آنها در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند.

 

در سال ۹۱ بر اثر آتش سوزی بخاری در مدرسه‌ای در شین آباد ۲۸ نفر از دختران این مدرسه که در آن زمان در مقطع چهارم ابتدایی بودند دچار سوختگی می شوند دو نفر از آنها فوت کرده و ۲۶ نفر با درصدهای مختلف سوختگی تحت درمان قرار می‌گیرند، دخترانی که اکنون ۱۵ سال سن دارند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------