دو فوریت ارائه گزارش 100 روزه نجفی به شورای شهر تصویب شد



  اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی ,شورای شهر

با تصویب اعضای شورای شهر تهران، نجفی شهردار تهران موظف شد که گزارش 100 روزه‌ای از وضعیت شهررا به شورای شهر تهران، ری و تجریش ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، در جلسه امروز شورای شهر تهران، ری و تجریش دو فوریت ارائه گزارش 100 روزه شهردار به شورا و تدوین سند تحویل و تغییر به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید که در ابتدا رسولی عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه قالیباف 12 سال در شهر تهران حضور داشت و مدیریت تهران در اختیار یک نفر بود، گفت: ما به مردم قول دادیم تا ظرف 3 ماه گزارشی از وضعیت شهرداری تهران در بخش‌های مختلف تهیه کنیم اما متاسفانه به دلیل اطلاعات متناقض و غیرقابل پذیرشی که در اختیارمان قرار گرفت، نتوانستیم این گزارش را به مردم ارائه کنیم.

 

وی با بیان اینکه در این چند سال، 113 هزار میلیارد تومان صرف پایتخت شده است، تصریح کرد: خدمات زیادی برای تهران ارائه شده که نواقص جدی نیز داشته است که باید این اقدامات در گزارشی بررسی و در اختیار مردم قرار داده شود.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، ری و تجریش افزود: دو رویکرد در مورد وضعیت تهران وجود داشت که در رویکرد اول همه چیز سفید و دلبرانه بود اما در رویکرد دوم همه اقدامات سیاه و بد بود اما از آنجایی که اطلاعاتمان دقیق نبود، از ارائه آمار و اطلاعات خودداری کردیم.

 

رسولی گفت: از دکتر نجفی می‌خواهیم در قالب گزارش 100 روزه و براساس گزارشات مستند، به مردم نمایندگان گزارش دهد که چه شهری تحویل گرفته و به چه میزان اهداف دو برنامه تحقق یافته است و وضعیت تهران در مورد بدهی‌ها، تراکم‌ها و دستگیری‌های اخیر به چه صورت است.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه همانطور که ایراد سوگندنامه توسط شهردار در شورا نهادینه شد، باید سند تحویل و تغییر نیز در شورا نهادینه شود.

 

به گزارش ایسنا، با اکثریت آراء دو فوریت گزارش100 روزه توسط نجفی و ارائه سند تحویل و تغییر به تصویب رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------