عضو شورای شهر تهران: سفید بالک‌ها به روحیه کودکان آسیب می‌زند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,شورای شهر تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: هجوم سفیدبالک‌ها به تهران تاثیر منفی بر روحیه کودکان دارد. 

به گزارش ایلنا، حجت نظری با اشاره به گزارش مدیرعامل سازمان پار‌ک‌ها و فضای سبز و رئیس موسسه گیاه‌ پزشکی تهران گفت: اقدامات شما خوب و مناسب بوده است، اما واقعیت این است که نتوانسته در مبارزه با سفیدبالک‌ها موثر باشد و شما چه برنامه‌ای در کوتاه‌مدت و بلندمدت برای کنترل این آفت دارید؟

 

او ادامه داد: در سراسر شهر شاهد نوارهای زرد رنگ برای مبارزه با سفید بالک‌ها هستیم که به نظر می‌رسد بین 25 تا 30 درصد برای مبارزه با این آفت موثر باشد. هرچند به نظر در تعویض نوارها کوتاهی شده و به ندرت عوض می‌شوند و از مسئولان ذیربط تقاضا داریم راهکارهای بلندمدت برای کنترل این آفت ارائه دهند.

 

در ادامه خداکرمی عضو کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر گفت: این گزارش‌ها بیشتر عکس و اسلاید بوده و هیچ آمار کمی در آنها به چشم نمی‌خورد.

 

شهربانو امانی عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هجوم سفیدبالک‌ها به تهران بر روحیه کودکان تاثیر منفی دارد گفت: درختانی که موجب ایجاد این مگس‌ها شده‌اند باید مشخص شود چه زمانی کاشته شده و چگونه به تهران آمده‌اند و هرکس که پیمانکار بوده باید در این زمینه پاسخگو باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------