30 درصد از شهرداران استان اصفهان ابقا شدند/ حکم 4 شهردار در انتظار تایید وزارت کشور



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,شهرداران استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با تصمیم شورای اسلامی شهرهای استان اصفهان در دوره جدید، 30 درصد از شهرداران در سمت خود ابقا شدند.

 به گزارش  ایسنا، محمد علی طرفه در مراسم تودیع و معارفه شهردار نطنز اظهار کرد: با تصمیم شوراهای اسلامی شهرها در دوره پنجم در استان اصفهان، 30 درصد از شهرداران در سمت خود ابقا شدند.

 

وی افزود: در 107 شهر استان اصفهان، حکم 70 شهردار تاکنون ابلاغ شده و حکم مابقی شهرداران هم ظرف چند روز آینده به آن ها ابلاغ خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: 4 شهر بالای 200 هزار نفر جمعیت در سطح استان وجود دارد که باید حکم شهرداران این 4 شهر در وزارت کشور هم تائید شود که امیدواریم به زودی حکم این 4 شهردار نیز تائید شود.

 

طرفه تصریح کرد: یکی از معضلاتی که شهرداری ها با آن دست به گریبان هستند، مشکلات بودجه ای است که اکنون 80 درصد از اعتبارات شهرداری ها از طریق عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر به دست می آید.

 

وی پیرامون وضعیت بودجه شهرداری نطنز خاطرنشان کرد: در 4 سال گذشته بودجه شهرداری نطنز 4 برابر شده است که نسبت به دیگر شهرهای استان رشد قابل قبولی داشته است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------