معتمدین محل، ظرفیتی بزرگ برای پیشگیری از جرایم



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی  ,پلیس

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: معتمدین محل و لایه‌های مختلف مردم ظرفیت بزرگی است که باید از این ظرفیت در کاهش و پیشگیری از جرایم بیشتر استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در جلسه جمع بندی اولیه نظارت ستادی عملکرد فرماندهی انتظامی استان زنجان با تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی تابع احکام دین است.

 

وی به کارکنان زن در بخش های مختلف انتظامی اشاره و بیان داشت: بخشی از کارها در نیروی انتظامی مختص خانم ها و کارکنان زن است که باید کمبودهای این حوزه با جذب کارکنان تامین شود.

 

سردار شرفی با اشاره به آمار کاهش تخلفات کارکنان انتظامی استان زنجان تصریح کرد : افزایش تخلفات و جرایم کارکنان خط قرمز نیروی انتظامی است.

 

رئیس هیئت بازرسان ناجا با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا مراجعات حضوری به کلانتری‌ها کاهش یابد، گفت: نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی و مالی مهم است که فرماندهان و مسئولان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر حفاظت فیزیکی و اجرای طرح‌های حفاظتی تاکید کرد و گفت: معتمدین محل و لایه‌های مختلف مردم ظرفیت بزرگی است که باید از این ظرفیت در کاهش و پیشگیری از جرایم  بیشتر استفاده کنیم.

 

سردار شرفی با اشاره به اینکه تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مطالبه مقام معظم  رهبری (مد ظله العالی) است، بیان داشت: باید نظارت‌ها تداوم داشته و کمیسیون‌های تخصصی به موقع برگزار و اجرایی شود.

 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از تحقیقات اجتماعی انجام شده در استان تقدیر و تصریح کرد: تعامل فرمانده انتظامی استان با دستگاه‌ها، نهادها، صدا و سیما ودستگاه قضا مطلوب بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم در آینده نزدیک تمام خدمات قضائی به صورت الکترونیکی انجام شود، گفت: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

رئیس هیئت بازرسان ناجا با اشاره به اهتمام  کارکنان انتظامی استان زنجان برای انجام ماموریت‌ها گفت: از صمیمیت، درایت و انگیزه خوبی که در مجموعه فرماندهی انتظامی استان زنجان وجود دارد تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

گفتنی است، در ابتدای این جلسه سردار علی آزادی - فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف انتظامی استان گفت: در اسرع وقت سعی می‌شود معایب، نواقص و کمبودها در راستای ارتقاء خدمات رسانی به مردم بر طرف شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------