غیبت مانع بهره‌مندی از کسرخدمت بسیج است



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی  ,نیروهای مسلح

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا یادآوری کرد که تمامی مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال 72 به قبل می توانند از کسرخدمت ایثارگری بهره‌مند شوند.

به گزارش ایسنا،  سردار بهرام نوروزی درباره تغییرات مربوط به کسرخدمت ایثارگری والدین اظهارکرد: برابر ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان متولد 72 به قبل که غیبت سربازی دارند، می‌توانند از کسر خدمت جبهه، جانبازی و آزادگی والدین خود بهره‌مند شوند.

 

وی با بیان اینکه تنها مشمولانی که به خدمت سربازی اعزام می‌شوند، می توانند از کسرخدمت ایثارگری والدین بهره مند شوند، افزود: کارکنان وظیفه و یا مشمولان دارای برگ آماده به خدمت، می‌توانند با مراجعه به یگان خدمتی والدین ، گواهی مربوط به کسرخدمت را دریافت و به نیروی انسانی یگان خدمتی خود تحویل دهند.

 

به گفته نوروزی، پیش از این، نداشتن غیبت ملاک اصلی برای بهره مندی از کسرخدمت ایثارگری والدین  بود.

 

براساس اعلام سایت پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در مورد مقررات مربوط به کسر خدمت بسیج با بیان اینکه غیبت مانع بهره‌مندی از کسرخدمت بسیج است، اظهار کرد: کسانی که قبل از ورود به غیبت با بسیج همکاری کرده‌اند، برای مدت عضویت آنان، کسرخدمت محاسبه می‌شود، اما برای آن دسته از مشمولان که در زمان غیبت در بسیج عضویت داشته‌اند، کسرخدمت محاسبه نمی‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------