احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی موقت در برخی معابر تهران/ حرکت دسته‌ها در اتوبان‌ها ممنوع



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,محدودیت‌های ترافیکی

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد و از احتمال اعمال محدودیت ‌های موقتی ترافیک در برخی از معابر خبر داد. 

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تدابیر ترافیکی پلیس برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: در این روزها ماموران پلیس در آماده باش صد درصد بوده و نیروهای ما در معابر،‌ بزرگراه‌ها و همچنین اطراف مراکزی که احتمال ایجاد گره ترافیکی در آن وجود دارد، مستقر شده اند.

 

عابدی با بیان اینکه تمامی هیات‌ها، تکایا و دسته جات از سوی پلیس شناسایی و هماهنگی‌های لازم برای اتخاذ تدابیر ترافیکی با آنان انجام شده است، گفت: در هیات‌ها و تکایای بزرگ و همچنین اماکن پر تجمع، ماموران پلیس راهور در قالب تیم‌های مختلف، مستقر شده و نسبت به روان سازی و مدیریت ترافیک و همچنین برخورد با تخلفاتی که منجر به سد معبر شود اقدام خواهد کرد.

 

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در دیگر هیات‌ها نیز همیاران محرم که همان عوامل پلیس‌های افتخاری هستند حضور خواهند داشت، گفت: تمامی دستورالعملهای ترافیکی که لازم است هیات‌ها و دسته جات رعایت کنند، به این افراد آموزش داده شده است.

 

عابدی درباره احتمال ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در معابر گفت: محدودیت ترافیکی خاصی در معابر تهران پیش بینی نشده، اما با توجه به حضور دسته جات و عزاداری در معابر بویژه در شب عاشورا و عاشورای حسینی احتمال امکان انسداد موقتی برخی از معابر از سوی پلیس وجود دارد. بنابراین درخواست ما از عزاداران این است که با عوامل پلیس راهور همکاری کنند.

 

وی با بیان اینکه دسته جات نباید وارد بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها شوند، گفت: توصیه به عزاداران این است که هنگام عبور از عرض خیابان توجه کافی را داشته باشند و رانندگان نیز با توجه به پوشش تیره رنگ این افراد حتما با توجه کافی به مقابل و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------