جرایم در تهران پیچیده‌تر از دیگر نقاط کشور است



  اخبار اجتماعی ,خبرهای  اجتماعی  ,جرایم

رییس پلیس پایتخت جرایم رخ داده در تهران را پیچیده‌تر از دیگر استان‌ها دانست.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در مراسم تقدیر از تلاش‌ها و خدمات رییس سابق پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: حضور سردار محمدیان در پلیس آگاهی تهران رکورد مسئولیت در کلانشهر تهران را به نام او ثبت کرده است. من سردار محمدیان را از سال 72 که در استان اصفهان همکار یکدیگر بودیم تا امروز می‌شناسم و به جرأت می‌گویم که به غیر از جدیت و توانمندی چیزی از او ندیده‌ام و در طول 10 سالی که در پلیس آگاهی مسئولیت داشتند نیز تحولات شگرفی در تهران و پلیس آگاهی رخ داد.

 

وی با بیان اینکه جرایم در تهران بسیار پیچیده‌تر از دیگر استان‌های کشور است، تصریح کرد: بنده در عملیات‌های مختلفی در کرمان و سیستان شخصا حضور داشتم اما باید پذیرفت که جرایمی که در تهران رخ می‌دهد بسیار پیچیده‌تر و سازمان یافته‌تر از جرایم در دیگر نقاط کشور است.

 

رییس پلیس پایتخت دوران حضور محمدیان در پلیس آگاهی را یکی از درخشان‌ترین دوره‌های پلیس آگاهی برشمرد و گفت: امروز پلیس آگاهی بر رصد جرم، دستگیری مجرمان و برخورد با جرایم تسلط بالایی پیدا کرده که اینها نشانه اقدامات سردار محمدیان است و من به شما می‌گویم که امروز بخش اعظمی از بلوغ و توانایی پلیس تهران بزرگ مرهون تلاش‌ پلیس‌های تخصصی و به ویژه پلیس آگاهی است.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رفتن سردار محمدیان از پلیس آگاهی تهران سبب از دست دادن مهم‌ترین مهره‌های عملیات و امنیتی پلیس پایتخت می‌شود، افزود: باید انتصاب ایشان به سمت فرماندهی انتظامی استان البرز را تبریک بگویم و یقین دارم که سردار محمدیان با اتکا به توانمندی‌هایش به خوبی می‌تواند از عهده فعالیت‌های انتظامی و نظامی خود بر بیاید.

 

وی از سردار محمدیان خواست تا تعیین فرمانده جدید برای پلیس آگاهی، با پلیس آگاهی پایتخت همچنان همکاری داشته باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------