پیکر 66 مسافر سانحه هوایی یاسوج آماده تحویل به خانواده‌ها/ پایان 4 ماه تلاش شبانه روزی



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,پزشکی قانونی
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر 66 مسافر و خدمه سانحه هوایی تهران - یاسوج در شرایط تحویل به خانواده ها قرار گرفت. 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد، دکتر کامروز امینی با بیان اینکه آخرین نتایج آزمایشات بر روی نمونه بافت‌های انسانی، جمع بندی کدهای شناسایی و بررسی کارشناسی بر روی تمامی محموله‌های دریافتی اخذ شده است، گفت: پیکر کلیه جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج در شرایط تحویل به خانواده ها قرار گرفت.

 

امینی تصریح کرد: 61 پیکر تاکنون به خانواده ها تحویل شده و 5 پیکر دیگر نیز آماده تحویل است که طی روزهای آینده ضمن هماهنگی با خانواده های محترم تحویل خواهد شد.

 

وی ضمن عرض تسلیت مجدد به بازماندگان سانحه هوایی پرواز تهران- یاسوج و تقدیر از زحمات کلیه ارگان‌ها، نهادها و کارکنان پزشکی قانونی استان که در مدت بیش از چهار ماه تلاش شبانه روزی در جهت کاهش آلام خانواده های جانباختگان اقدامات موثری انجام دادند، اظهارکرد: پیکر تمامی ۶۶ مسافر و خدمه سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج در شرایط تحویل به خانواده ها قرار گرفته است که این اقدام متعاقب اخذ آخرین نتایج آزمایشات ژنتیک، جمع بندی بافت‌های انسانی و بررسی کارشناسی بر روی تمامی محموله‌های ارسالی انجام شده است.

 

این مقام اجرایی تاکید کرد: تصمیم‌گیری نهایی جهت پایان عملیات جستجو به‌عهده مدیریت بحران استان است.

 

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مساعدت، همراهی و زحمات سایر مجموعه ها و نهادها از جمله مدیریت و کارکنان آزمایشگاه ژنتیک اداره کل پزشکی قانونی استان فارس، مجموعه قضایی استان در راس آنها رئیس کل و دادستان مرکز استان و شهرستان دنا، مجموعه مدیریت بحران استان در راس آنها استاندار و معاون عمرانی استاندار و مجموعه هلال احمر استان نیز قدردانی کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------