بازاریان تهران در اعتراض به رکود و قیمت ارز دست از کار کشیدند (+عکس)



امروز دوشنبه چهار تیر ماه 97 بازاریان تهران نیز در اعتراض به رکود حاکم بر بازار نوسان بی‌ضابطه نرخ ارز، کمبود مشتری و گرانی کالا دست از کار کشیدند. 

به  گزارش فارس؛بازاریان تهران صبح امروز در اعتراض به رکود حاکم بر بازار ، گرانی نرخ ارز و کمبود مشتری با بستن مغازه‌های خود دست از کار کشیدند و تجمع مسالمت‌آمیزی برگزار کردند.

 

به گزارش فارس، یک روز پس از اینکه فروشندگان موبایل در بازار چارسو و علاءالدین در تهران در اعتراض به افزایش بی‌رویه نرخ ارز و گران شدن تلفن همراه اعتراض کرده بودند، امروز دوشنبه چهار تیر ماه 97 بازاریان تهران نیز در اعتراض به رکود حاکم بر بازار نوسان بی‌ضابطه نرخ ارز، کمبود مشتری و گرانی کالا دست از کار کشیدند.

 

بنابر گزارش‌های دریافتی، ابتدا پارچه‌فروشان و بازاریان راسته بازار بزرگ و چارسوق و سرای قیصریه اقدام به بستن مغازه‌های خود کردند و پس از آن سایر بازاریان نیز با بستن مغازه‌ها دست از کار کشیدند.

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, بازاریان تهران

 

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, بازاریان تهران

 

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, بازاریان تهران

پلیس نیز در صحنه حضور دارد، و با ایجاد نظم و آرامش ، زمینه تجمع مسالمت آمیز و صنفی بازاراریان را فراهم کرده است.

 

بنا بر مشاهدات خبرنگار فارس، در بازار امین حضور نیز که محل فروش لوازم خانگی است برخی از بازاریان می‌گویند به خاطر اینکه نمی‌دانیم سرنوشت دلار چه می‌شود یا جنس به مشتری نمی‌فروشیم و یا ابتدا پیش دریافتی از او می‌گیریم و با او شرط می‌کنیم که اگر جنس مورد نیاز از سوی کارخانه گرانتر شد، باید تفاوت قیمت را نیز قبول کند. در این شرایط نمی‌توانیم جنس‌های موجود را به مردم بفروشیم چون نمی‌دانیم برای تامین اجناس فروخته شده براساس چه نرخ دلاری باید کالا خریداری کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------