ساخت سد خاکی برای جلوگیری از پیشروی آب شور دریا/فروش آب را تکذیب می‌کنم



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, کیفیت آب شرب
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با بیان این‌که وضعیت شوری آب در این شهرستان بهبود پیدا کرده است، گفت: ساخت سد خاکی مارد به اتمام رسید و با پایان عملیات احداث این سد، از ورود آب شور دریا به رودخانه کارون جلوگیری به عمل می‌آید و کیفیت آب شرب در شهرستان بهبود پیدا می‌کند. 

ولی الله حیاتی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت شوری آب خرمشهر اظهار کرد: ساخت سد خاکی مارد روز گذشته به اتمام رسید و با پایان عملیات احداث این سد، از ورود آب شور دریا به رودخانه کارون جلوگیری به عمل می‌آید.

 

وی افزود: با احداث سد خاکی مارد، شوری آب رودخانه کارون کاهش پیدا می‌کند و مردم از آبی با شوری کمتر و کیفیت بالاتر بهره‌مند خواهند شد.

 

فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: طرح غدیر 2 نیز در دست اجرا است و با توجه به قولی که سازمان آب و برق خوزستان داده، این طرح نیز در نیمه اول تیرماه وارد مدار می‌شود. با این تمهیدات انجام گرفته امیدواریم وضعیت آب شرب شهرستان بهبود پیدا کند و مشکلات مردم در این زمینه حل شود.

 

حیاتی با اشاره به وضعیت کنونی شوری آب در خرمشهر عنوان کرد: شوری آب در شهرستان نسبت به چند روز گذشته کاهش پیدا کرده و مردم از آبی با شوری پایین تر و کیفیت بالاتری استفاده می‌کنند.

 

وی در خصوص فروش آب بسته‌بندی و توزیع آب از طریق تانکر در شهرستان خاطرنشان کرد: فروش آب در شهرستان خرمشهر را تکذیب می‌کنم و فقط در روستاها آب از طریق تانکر در میان مردم توزیع می‌شود و در شهر مردم از آب لوله‌کشی استفاده می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------