آذری جهرمی: مردم فساد را تحمل نمی‌کنند/ بهانه‌ها برای عدم انتشار لیست ارزبگیران قابل قبول نیست



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از وزیران مختلف انتظار می‌رود لیست ارزبگیران مجموعه خود را منتشر کنند. 

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری‌جهرمی امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه پیام کرج اظهار کرد: برای شناسایی ارزبگیران، هم بازرسی کل کشور و هم سازمان تعزیرات وارد عمل شده‌اند.

 

وی ادامه داد: تجربه نشان داده مردم در هر زمان که کشور در حوزه‌های اقتصادی و بین‌المللی دچار مشکل شده، صبوری به خرج داده و تحمل کرده‌اند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: مردم بامشکلات  همه جوره کنار می‌آیند ولی نمی‌توانند فساد را تحمل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه برای انتشار لیست ارزبگیران برخی بهانه‌هایی می‌آورند که به هیچ وجه قابل قبول نیست، ابراز کرد: یک بار برای همیشه باید این روند به اتمام برسد و شفاف‌سازی‌های لازم انجام شود چون این شفاف‌سازی‌ها به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کند.

 

وی اظهار کرد: از همکاران خود انتظار می‌رود به جای دستگاه قضا  نسبت به انتشار لیست ارزبگیران در وزارتخانه متبوع خود اقدام کنند.

 

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلات مسافربری شدن فرودگاه پیام اشاره کرد و گفت: نامناسب بودن مسیر دسترسی و همچنین تجمع زباله در اطراف این فرودگاه مشکلات عمده برای مسافربری شدن این فرودگاه است.

 

او اضافه کرد: اگر پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات این فرودگاه با همین روند ادامه داشته باشد؛ در هفته دولت شاهد اولین پرواز بین المللی از این فرودگاه به نجف اشرف خواهیم بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------