کاجهای تزیینی 100میلیون تومانی قرار بود ویلای چه کسانی را در رامسر خوشگل کند؟



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, کاجهای تزیینی
کاج‌های زینتی یک میلیارد ریالی که از خارج کشور به شکل قاچاق وارد شده بود قبل از آنکه به دست مشتریان برسد از سوی پلیس کشف شد.این درختچه‌های زینتی از سوی مالک یک واحد پرورش گل‌های زینتی وارد کشور شده بود تا به مشتریانش در رامسر واگذار شود.

به  گزارش ایران ؛اقدامات پلیسی برای ردیابی این درختچه‌های زینتی با دریافت گزارش‌هایی از اقدامات خلافکارانه در یک واحد پرورش گل در شهرستان رامسر در دستور کار قرار گرفته بود.بر اساس برآورد‌های انجام شده ارزش ریالی این درختچه‌ها بیش از یک میلیارد ریال بوده است.

 

سرهنگ «حسن مفخمی»، جانشین فرمانده انتظامی استان درباره جزئیات کشف این محموله قاچاق گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق گل‌های زینتی در شهرستان رامسر و ورود آن از طریق یکی از کشورهای همسایه، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، مأموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی پس از شناسایی این واحد با هماهنگی قضایی آن را مورد بازرسی قرار دادند و در این واحد پرورش گیاهان زینتی بیش از 25 هزار شاخه جوانه‌های کاج مطبقی به ارزش ریالی یک میلیارد و 250 میلیون ریال کشف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به اینکه شهرستان‌های غرب استان، سهم قابل توجهی در تولید گل‌های زینتی در سطح کشور دارند و در حوزه صادرات گل به کشورهای حاشیه دریای خزر نیز فعالیت می‌کنند، پلیس برای حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی که نقش بسزایی در شکوفایی اقتصاد کشور دارد از هیچ تلاشی در حوزه مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا فروگذار نخواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------