هوای گرم در غالب مناطق کشور ماندگار است/ کاهش دمای سواحل خزر از جمعه



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هوای گرم
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز هوای گرم در غالب مناطق کشور ماندگار خواهد بود، گفت: از روز جمعه (15 تیرماه) در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از احد وظیفه : بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی سه روز آینده آسمان در ‍‍‍بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: در دو روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های سمنان، قم همچنین شرق اصفهان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در شرق، جنوب شرق و جنوب سمنان در بعضی ساعات با گرد و خاک همراه است و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: طی دو روز آینده در منطقه زابل در بعضی ساعات وقوع توفان شن و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

 

وظیفه با بیان اینکه از نظر دمایی امروز ( 13 تیرماه) همچنان هوای گرم در اغلب مناطق کشور ماندگار خواهد بود، اظهار کرد: از روز جمعه (۱۵ تیرماه) با نفوذ جریانات شمالی در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود همچنین دریای خزر در این روز مواج خواهد بود.

 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای تهران گفت: فردا و پس فردا (۱۴ و ۱۵ تیرماه) آسمان تهران صاف پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این  دو  روز ۳۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد و ۳۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------