مقیمی: استانداری تهران برای تحقق «شهر هوشمند» قدم برمی‌دارد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,مقیمی
محمدحسین مقیمی استاندار تهران در بازدید از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۱۸)، بر تلاش استانداری برای تحقق «شهر هوشمند» تاکید کرد 

به گزارش ایلنا، استاندار تهران در آخرین روز از نمایشگاه اینوتکس در غرفه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حضور یافت و با شرکت‌ها و بنیان‌گذاران جوان این شرکت‌ها به گفتگو پرداخت.

 

مقیمی به اهمیت این بخش از اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: استانداری خود را موظف می‌داند تا برای تسهیل فعالیت استارتاپ‌هایی که با نوآوری امور پیچیده زندگی را آسان می‌کنند اقدامات لازم را انجام دهد. این جوانان در شرایط فعلی توانسته‌اند اشتغال ایجاد کنند و تحولاتی را نیز در جامعه رقم بزنند.

 

وی با اشاره به شعار این نمایشگاه یعنی «شهر هوشمند، زندگی هوشمند» به قابلیت‌هایی که شهرداری تهران برای تبدیل شهر تهران به یک شهر هوشمند صورت داده است اشاره کرد و گفت: ما در استانداری سعی داریم همه دستگاه‌های اجرایی را برای تحقق شهر هوشمند کنار هم قرار دهیم تا بتوانند هر یک وظایف خود را به شکل مطلوب انجام دهند.

 

استاندار تهران افزود: ازآنجایی‌که امروزه نوآوری و فناوری‌های جدید اهمیت یافته است. استانداری خود را متعهد می‌داند با توجه به اولویت سازمان‌ها و دستگاه‌هایی مثل پارک‌های علمی و فناوری و دانشگاه‌ها اقدامات لازم را جهت تسهیل فعالیت آنها انجام دهد.

 

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۱۸)، بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی در حوزه فنّاوری و نوآوری در ایران از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------