استاندار تهران: توقف قطعی برق در استان تهران



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, استاندار تهران
قبل از اجرای این مصوبه قطعی برق در بسیاری از اماکن عمومی و منازل مسکونی مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده بود؛ اما با اجرای این طرح قطعی برق در استان تهران متوقف شد. 

استاندار تهران گفت: قبل از اجرای این مصوبه قطعی برق در بسیاری از اماکن عمومی و منازل مسکونی مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده بود اما با اجرای این طرح قطعی برق در استان تهران متوقف شد.

 

به گزارش ایسنا،محمدحسین مقیمی (امروز ۱۹ تیرماه) در حاشیه سخنانش در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به مصوبه جدید تغییر ساعات کاری ادارات گفت: با این اقدام ساعت اوج مصرف برق (پیک مصرف ۱۳.۳۰ الی ۱۸) در ادارات تغییر پیدا کرد و با همکاری همه دستگاه ها و سازمان های ملی و استانی موفق شده و برق زیادی صرفه جویی شد.

 

وی افزود: قبل از اجرای این مصوبه قطعی برق در بسیاری از اماکن عمومی و منازل مسکونی مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده بود؛ اما با اجرای این طرح قطعی برق در استان تهران متوقف شد.

 

استاندار تهران با تشکر از همراهی سازمان بهزیستی و اعلام فعالیت مهدهای کودک‌ از ساعت ۵:۳۰ صبح همزمان با اجرای طرح تغییر ساعات اداری عنوان کرد: شرکت اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی نیز آغاز فعالیت و خدمات رسانی خود را با ساعت جدید ادارات هماهنگ کرد و با همراهی مردم و همه بخش‌ها کار بزرگی تا امروز در صرفه جویی برق استان تهران انجام شده است.

 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مقیمی گفت: با اجرای این طرح، دستگاه‌ها مولدهای برق خود را به روز رسانی کردند و ساختمان های بلند مرتبه که تا پیش از این از برق اضطراری کمتر استفاده می کردند، آن را به کار گرفتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------