بارش پراکنده در ۶ استان/ وزش باد شدید در ۹ استان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش پراکنده در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، سیستان‌ و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در ۹ استان کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (۲۷ تیر ماه) در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل دریای خزر، رشد ابر، بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

وی تاکید کرد: طی سه روز آینده در جنوب سیستان‌وبلوچستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات شرق فارس و ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و روز جمعه (۲۹ تیر ماه) در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید، گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، افزود: امروز در برخی از نقاط شمال شرق اصفهان، قم، مرکزی، قزوین، مرکزی و جنوب تهران هم در برخی از ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد.

 

به گفته وظیفه، امروز در برخی از نقاط استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید دور از انتظار نخواهد بود.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده، گفت‌: آسمان تهران فردا و پس فردا (۲۸ و ۲۹ تیر ماه) صاف، گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۴۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------