چالوس یک طرفه می‌شود/ انسداد پنج جاده



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,محور هراز
وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۷ تیر تا شنبه ۳۰ تیر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ۶ صبح روز شنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد ممنوع خواهد بود.

 

همچنین در محور کندوان (چالوس) از ساعت ۱۴ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه حرکت از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ جمعه تا یک بامداد شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

 

خودروهای سنگین نیز به استثنای حاملان مواد سوختی یا فاسد شدنی در محور کندوان اجازه تردد ندارند و در محور هراز نیز جز ممنوعیت حرکت تریلرها کامیون‌ها نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه اجازه تردد نخواهند داشت.

 

در آخر هفته پیش رو پنج محور رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، عجب شیر به آذرشهر، گیوی به خلخال و ایلام به اسلام‌آباد غرب به دلیل مداخلات جوی هیچ ترددی نخواهند داشت.

 

در ۲۴ ساعت گذشته میانگین تردد خودروها در جاده‌های ایران ۱.۴ درصد افزایش یافته  ودر این بین آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از ۱۴۲ هزار تردد پرترافیک ترین جاده بوده و پس از آن آزادراه‌های تهران و کرج، کرج به قزوین، قزوین به کرج و محور تهران به شهریار قرار داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------