رگبار و باران در بیشتر استان‌ها در دو روز آینده



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر، از رگبار پراکنده باران همراه با وزش باد در برخی مناطق کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا ؛احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی طی سه روز آینده در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات زاگرس جنوبی در شرق ارس رشد ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

 

وی با بیان اینکه فردا (۳۰ تیر) و یکشنبه (۳۱ تیر) بر مقدار بارش‌ها در این مناطق افزوده می‌شود،‌ تصریح کرد: همچنین بعدازظهر امروز (۲۹ تیر) با شمالی شدن جریان‌ها در برخی مناطق اردبیل، گیلان و مازندران رشد ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه این وضعیت فردا (۳۰ تیر) در برخی مناطق مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز در شمال سمنان و شمال شرق تهران نیز رخ خواهد داد، گفت: این موج روز یکشنبه (۳۱ تیر) در استان‌های گلستان و خراسان شمالی سبب رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد خواهد شد.

 

به گفته وظیفه، فردا (۳۰ تیر) و یکشنبه (۳۱ تیر) در استان‌های ساحلی دریای خزر دمای هوا دو تا چهار درجه خنک می‌شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: طی سه روز آینده به ویژه در برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق به ویژه زابل خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در این مدت در برخی مناطق جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، قم، مرکزی و جنوب استان تهران نیز وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: طی سه روز آینده شرق دریای عمان و روز یکشنبه (۳۱ تیر) بخش‌های مرکزی و شرق خلیج‌فارس مواج است.

 

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ تیر) کمی ابری، دربعدازظهر نیمه ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۴۱ درجه سانتی‌گراد و روز یکشنبه (۳۱ تیر) کمی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------