خبر خوش هواشناسی برای تهرانی ها / پیش بینی بارش پراکنده طی سه روز آینده



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
براساس بررسی و تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده وضعیت جوی استان صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد و در ساعات بعدازظهر در نیمه شمالی استان با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب (۲۶، ۳۸)، (۲۷، ۳۹) و (۲۷، ۳۸) درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. 

اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای از بارش پراکنده باران و وزش باد شدید در ارتفاعات استان طی سه روز آینده از ساعات بعدازظهر خبر داد.

 

به گزارش  انتخاب ؛روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده وضعیت جوی استان صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد و در ساعات بعدازظهر در نیمه شمالی استان با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

 

کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب (۲۶، ۳۸)، (۲۷، ۳۹) و (۲۷، ۳۸) درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

 

براساس این گزارش ایستگاه‌های فیروزکوه با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و ورامین با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------