نماینده کرمانشاه: سرنوشت پول واریز شده به حساب سلبریتی‌ها مشخص نیست و معلوم نیست کجا هزینه شده



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,نماینده کرمانشاه
مصری با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط سلبریتی‌ها گفت: سرنوشت پول واریز شده به حساب سلبریتی‌ها مشخص نیست و معلوم نیست کجا هزینه شده است.

نماینده کرمانشاه گفت:‌ از مسئولان انتظار داریم تا فصل گرماست تمهیداتی را بیندیشند تا مردم زلزله‌زده در فصل سرما زیر برف و باران نمانند

 

به گزارش ایلنا، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی پس از قرائت کمیسیون اصل ۹۰ درخصوص بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع زلزله مقام معظم رهبری اجازه دادند از صندوق توسعه ملی ۲۰۰ میلیارد دلار که معادل ۷۰۰ میلیارد تومان است، به سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص کمک به مردم زلزله‌زده واریز شود.

 

وی ادامه داد: پس از بازدید مناطق زلزله‌زده تاکید شد وام‌هایی در نظر گرفته شود اما متاسفانه این وام‌ها پاسخگوی تکمیل واحدهای تخریبی نیست و در حال حاضر بسیاری از این واحدها نیمه‌کاره هستند.

 

نماینده مردم کرمانشاه ضمن انتقاد از مسئولان گفت: از مسئولان انتظار داریم تا فصل گرماست تمهیداتی را بیندیشند تا مردم فصل سرما زیر برف و باران نمانند.

 

مصری با بیان اینکه هزینه بازسازی اماکن تخریبی بسیار بالاست، گفت: با میلگرد کیلویی پنج هزار تومان امکان بازسازی ساختمان‌های تخریب شده وجود ندارد شاید این فصل مردم تحمل کنند اما در فصل سرما دچار مشکل می‌شوند.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون بازسازی مناطق آسیب‌دیده گفت: سال ۹۱ در مجلس با صراحت تصویب شد بازسازی مناطق تخریبی سریع و مورد تاکید قرار گیرد.

 

نماینده مردم کرمانشاه خطاب به دولت گفت: از دولت انتظار داریم لیست افرادی که برای بازسازی واحدهای مسکونی بیش از یک میلیارد تومان وام گرفته‌اند اما هیچ اقدامی نکرده‌اند منتشر کند.

 

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه هیچ مسئولی بازسازی مساجد را نپذیرفته است.

 

مصری با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط سلبریتی‌ها گفت: سرنوشت پول واریز شده به حساب سلبریتی‌ها مشخص نیست و معلوم نیست کجا هزینه شده است.

 

نماینده مردم کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هزینه آب در مناطق زلزله‌زده بسیار بالاست. ظلمی که به بچه‌های شیرخوار شده است را نمی‌توان نادیده گرفت. گونه‌های آنان از شدت سرما سرخ شده بود. به خاطر بی‌توجهی به قانون قطعا ما در زمان معین این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------