ادامه بارندگی ها در نوار شمالی کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,بارندگی
مدیر کل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش بینی ها نشان می دهد بارندگی ها تا آخر هفته جاری در نوار شمالی کشور همراه با کاهش دما تا 2 درجه ادامه دارد.

 مسعود حقیقت روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز سواحل شمالی کشور به ویژه استان های گیلان، مازندران ، ارتقاعات البرز در استان های سمنان و شمال تهران شامل فیروزکوه، دماوند و آبعلی بارش باران ، وزش باد شدید موقت رخ می دهد که در استان های ساحل خزر با کاهش دما همراه است.

 

وی اظهار داشت: مانند روز گذشته دریای خزر مواج است و مسافران و صیادان مراقب باشند ، همچنین کشاورزان به ویژه برنجکاران از قرار دادن محصولات خود در فضای باز خودداری کنند.

 

حقیقت ادامه داد: فردا و پس فردا ( سه شنبه و چهارشنبه ) شرایط رگبار و رعد و برق برای سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز با شدت کمتری رخ می دهد.

 

وی افزود: در دو تا سه روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر شاهد ناپایداری همراه با رعد و برق و احتمال بارش پراکنده در مناطقی از شمال غرب ، جنوب سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، ارتفاعات کرمان و شرق فارس خواهیم بود.

 

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: پدیده گرد و خاک همراه با وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به ویژه زابل رخ می دهد ، همچنین وقوع گرد و خاک در خوزستان ، جنوب ایلام و بوشهر نیز دور از انتظار نیست.

 

*** وضعیت هوای تهران / گرمترین و خنک ترین نقاط کشور

حقیقت افزود: بیشینه دمای دیرز تهران 40 درجه بود و امروز نیز در همین شرایط بین 39 تا 40 درجه متغیر خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح پایتخت نیز 26 درجه بود. پیش بینی می شود آخر هفته دمای پایتخت یک تا دو درجه خنک تر شود.

 

وی گفت: دیروز دهلران در استان ایلام و شوش با 49 درجه سانتی گراد گرمترین و امروز صبح لاله زار در استان کرمان با 10 درجه خنک ترین نقاط کشور بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------