تهرانی‌ها و کرجی‌ها رکوددار سفر تعطیلات/مازندران پرمسافرترین مقصد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سفر
رئیس سازمان راهداری با بیان اینکه هموطنان با برنامه ریزی و مدیریت سفر خود، سفری توام با امنیت را برای خود و همسفران تامین کنند، گفت: بیشترین خروجی در تعطیلات اخیر مربوط تهران و البرز است.

به گزارش  مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا گفت: همزمان با ایام عید سعید قربان و تعطیلات پایان هفته حجم سفرهای هموطنان در طول محورهای مواصلاتی کشور افزایش یافته است به طوری که بررسی آمار ورودی و خروجی استان ها طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه (مورخ ۳۰ مرداد ماه) لغایت ۸ بامداد امروز جمعه (اول شهریور)  ماه حاکی است مجموع ورودی و خروجی استان ها در این مدت بیش از هفت میلیون و ۷۶۹ هزار و ۲۱۲ مورد تردد بوده که بیشترین میزان ورودی و خروجی به ترتیب مربوط به استان های البرز، مازندران، تهران، گیلان، قم و همدان بوده است.

 

وی افزود: در این مدت بیشترین میزان خروجی مربوط به استان های تهران و البرز و بیشترین میزان ورودی متعلق به استان های مازندران، گیلان و همدان بوده است.

 

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: با عنایت به اهمیت ایمنی و سلامت سفر هموطنان و پیشگیری از ترافیک و راهبندان در سطح شبکه راه های کشور ، توصیه می شود مسافران بازگشت خود را به ساعات پایانی تعطیلات موکول ننمایند و با مدیریت و زمان بندی  صحیح اقدام به بازگشت کنند.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین اظهار داشت: همچنین به هموطنان  توصیه می شود قبل از آغاز سفر ضمن تماس با مرکز مدیریت راه های کشور با شماره ۱۴۱  از وضعیت راه ها مطلع شوند و مسیر و زمان مناسب را برای سفر انتخاب کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------