افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,ذرات معلق
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران طی امروز (27 شهریور)از کاهش نسبی دمای هوا در پایتخت خبر داد. 

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۲۶ شهریور) است، اظهار کرد: در این روز برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌غربی - غربی انتظار می‌رود.

 

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

 

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه این شرایط جوی طی فردا (۲۷ شهریور) کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز وزش باد موثر برای برخی ساعات با جهت غالب جنوب‌ شرقی پیش‌بینی می‌شود که در برخی موارد همراه با افزایش موقتی غلظت ذرات معلق خواهد بود.

 

به گفته شهبازی دمای هوا در پایتخت تا روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت.

 

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۸ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین ۹۳ همچنان در شرایط سالم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------