رئیس پلیس پیشگیری ناجا: خدمت سربازی فرصت مناسبی برای آموختن کار گروهی است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,خدمت سربازی
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه خدمت سربازی فرصت مناسبی برای آموختن همکاری و ایجاد روحیه کار گروهی در جوانان است، بر لزوم استفاده از این مهارت‌ مهم در زندگی اجتماعی تاکید کرد. 

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در مراسم پایان دوره و جشن سردوشی فراگیران "مرکز آموزش شهید کچویی" یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور با گرامی‌داشت ایّام سوگواری سیّد و سالار و شهیدان و یاران باوفای ایشان و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، از فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها و تمامی فراگیران حاضر در این مرکز به دلیل تلاش جهادی در امر آموزش تخصصی با هدف انجام بدون کاستی ماموریت‌های محوله به یگان حفاظت سازمان زندان‌ها و برگزاری یک مراسم منظم و مقتدرانه پایان دوره آموزشی فراگیران که نشانه دریافت آموزش و تربیت نظامی درست است،قدردانی کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به تجربه زندگی مستقل و به دور از خانواده در طول دوران خدمت سربازی  اظهار داشت: خدمت سربازی سختی هایی را به همراه دارد  و کارکنان وظیفه که همگی همچون فرزندان ما هستند،  در این دوران چیزی به دست خواهند آورد که در گذر زندگی آنها هرگز فراموش نشده و از میان نخواهد رفت و تجربه این خدمت دو ساله در سراسر دوران زندگی از جوانی تا کهنسالی همواره برایشان مفید خواهد بود.

 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه خدمت دوران سربازی خاطرات خوش و فراموش‌نشدنی است، افزود: همکاری و ایجاد روحیه کار گروهی در سربازان نیز دستاورد ارزشمند دوران خدمت است که باید پس از آن در جامعه به کار بسته شود.

 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: مجموعه این پلیس و یگان حفاظت سازمان زندان‌ها از اینکه امروز از وجود جوانان برومند و عاشق وطنی همچون شما بهره‌مند است خرسند بوده و از اینکه با همت بلند لباس مقدس سربازی را برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تن کرده اید احساس غرور می‌کند و امیدواریم که دورانی پربار و مفید را در پیش داشته باشید.

 

سردار شرفی در پایان سخنان خود از اهتمام و توجه ویژه آقای دکتر جهانگیر رئیس محترم سازمان زندان‌ها به امر آموزش و معیشت کارکنان وظیفه سپاسگزاری و برای فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانها، فرمانده مرکز آموزش شهید کچویی و تمامی فرماندهان و فراگیران آموزشی حاضر در میدان آرزوی تندرستی، سلامتی و عاقبت بخیری کرد.

 

مراسم پایانی دوره ۲۵۷ آموزشی و جشن سردوشی فراگیران مرکز آموزش شهید کچویی یگان حفاظت سازمان سازمان زندان‌ها با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا و سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن ایزدخواه فرمانده این یگان برگزار شد و با ادای سوگند فراگیران حاضر در میدان و برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ادامه یافت.

 

همچنین در ادامه این مراسم فراگیران این مرکز با اجرای برنامه‌ها و حرکات نمایشی منسجم و منظم اقتدار خود را به نمایش گذاشته و اجرای گروهی و هماهنگ باز و بست سلاح با چشمان بسته، کار با تونفا، اجرای حرکات رزمی و رژه واحدهای مستقر در میدان نیز از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم بودند.

 

شایان ذکر است رئیس پلیس پیشگیری ناجا از سالن ملاقات فراگیران با خانواده‌ها ، کلاس‌های آموزشی و نمازخانه در حال ساخت این مرکز آموزش نیز بازدید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------