فرماندار تهران : کارشکنی برخی دستگاه‌ها در پیشبرد اقدامات مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهر تهران



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,فرماندار تهران
فرماندار تهران ضمن اشاره به کارشکنی برخی دستگاه‌ها در پیشبرد اقدامات مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهر تهران از عدم همکاری سازمان‌های مردم نهاد نیز گلایه کرد. 

عیسی فرهادی (فرماندار تهران) در گفت‌وگو با  ایلنا با اشاره به عملکرد مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهر تهران گفت: اقدامات مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهر تهران در حال انجام است و گاهی اوقات اقدامات این مرکز به دلیل همکاری دستگاه‌ها سرعت پیدا می‌کند، اما در برخی مواقع نیز برخی دستگاه‌ها کارشکنی می‌کنند و باید به دنبال این باشیم که کارشکنی این افراد را برطرف کنیم.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با توجه به انتقادات سازمان‌های مردم نهاد به نحوه ساماندهی کودکان کار که پیش از این انجام می‌شد، آیا نحوه این ساماندهی تغییری کرده یا به روال سابق انجام می‌شود؟ تصریح کرد: ما بارها اعلام کردیم که اگر سازمان‌های مردم نهاد قصد همکاری دارند، پیش قدم شده و جلو بیایند، ما هم استقبال خواهیم کرد.

 

فرماندار تهران تصریح کرد: متاسفانه تا به امروز هیچ یک از سازمان‌های مردم نهاد دست همکاری به ما نداده‌اند و دوباره اعلام می‌کنیم اگر سازمان‌های مردم نهاد، خیرین و سازمان‌های خیریه پا پیش گذارند، ما حتما میدان را به آنها می‌دهیم، اما وقتی این سازمان‌ها ورود نمی‌کنند، ما مجبور هستیم که به این موضوعات وارد شویم.

 

فرهادی خاطرنشان کرد: انتظار ما از سازمان‌های مردم نهاد این است که حتما همکاری لازم را در خصوص مشکلات و مسائل اجتماعی با ما داشته باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------