آمار تکان دهنده‌ جان باختگان حوادث ترافیکی که از سال ۸۴ متوقف شد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,حوادث ترافیکی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که اگر روند افزایشی تلفات حوادث رانندگی در سال ۸۴ متوقف نشده بود، امروز شمار جان باختگان تصادفات از ۱۰۰ هزار نفر در سال عبور کرده بود. 

به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در همایش ملی طلایه‌داران فرهنگ ترافیک که صبح امروز با حضور فرمانده ناجا در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، گفت: در سال ۸۴ بالغ بر ۲۸ هزار نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند. این آمار در سال گذشته و علی رغم افزایش تعداد سفرها و خودروها به ۱۶ هزار نفر رسید که اگر روندی که در سال ۸۴ وجود داشت، ادامه می‌یافت و پلیس این اقدامات را انجام نمی‌داد،‌ شمار جان باختگان حوادث رانندگی با تعداد خودروها و سفرهای فعلی از ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده بود.

 

وی با بیان اینکه در سال ۸۴ حدود ۱۰ میلیون دستگاه خودرو و موتورسیکلت داشتیم، گفت: این تعداد اکنون به ۳۳ میلیون خودرو و موتورسیکلت رسیده است، ضمن اینکه تعداد سفرها افزایش داشته است.

 

سردار مهری با بیان اینکه رویکرد پلیس، ارتقای فرهنگ ترافیکی است، تصریح کرد: در همین راستا از ظرفیت همراهان پلیس استفاده کرده‌ایم که خوشبختانه بیش از ۱۰ میلیون نفر همیار پلیس ما سبب کاهش ۱۸ درصدی تخلفات و حوادث رانندگی شده‌اند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از اقدامات وزارت آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم اقدامات بیشتری را انجام دهیم.

 

عمادی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و حمیدی معاون تربیت بدنی این وزارتخانه نیز از جمله حاضران در این مراسم بودند که در سخنانی از اقدامات و زحمات پلیس قدرانی کرده و بر نقش همیاران پلیس در ارتقای فرهنگ ترافیکی تاکید کردند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------