دستگیری ۱۰ نفر از اخلالگران جاده ای در کرمانشاه



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, اخلالگران جاده ای
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از دستگیری ۱۰ نفر به اتهام ایجاد مزاحمت برای کامیون‌داران خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر امنیت خوبی در سطح جاده‌های استان برقرار است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عدالتخواه به افرادی که در تردد کامیون‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اخلال ایجاد می‌کنند، هشدار داد و گفت: در صورت وقوع این جرم با متهمان بشدت برخورد خواهد شد.

 

این مقام عالی دستگاه قضایی کرمانشاه بیان کرد: اگر کسی مزاحمتی مثل سنگ‌پرانی به کامیونی داشته باشد که منجر به انحراف، صدمه و یا آسیب راننده شود و حتی خدایی نکرده راننده‌ای فوت کند، می‌تواند عنوان اتهامی قتل عمد را برای پرتاب کننده سنگ بدنبال داشته باشد.

 

عدالتخواه ادامه داد: همچنین این افراد ممکن است مشمول عنوان اتهامی قطاع الطریق یا مفسد فی الارض شوند که در این صورت مجازات‌های بسیار سنگینی در انتظارشان خواهد بود.

 

این مقام قضایی از دستگیری تعدادی متهم که متعرض کامیون‌دارن شده بودند، خبر داد و گفت: ۴ نفر در هرسین، در دالاهو ۲ نفر و در کرمانشاه ۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه در حال حاضر با گشت‌زنی مامورانی از نیروی انتظامی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بسیج به صورت مشترک امنیت بسیار خوبی در جاده‌های استان وجود دارد و کامیون‌داران و رانندگان بدون هیچگونه مشکلی به حمل و نقل کالا و تجهیزات مبادرت می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------