محسنی‌اژه‌ای: از ابتدای مبارزه با اخلالگران اقتصادی ۱۹۶ نفر در تهران دستگیر شده‌اند



 اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,محسنی‌اژه‌ای
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در تهران از ابتدای اقداماتی که برای مبارزه با اخلالگران اعم از ارزی و قاچاق سازمان یافته دست داشتند، داشتیم که ۱۹۶ نفر دستگیر شدند. 

 به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و سی و دومین نشست خبری خود ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت:  نیروی انتظامی در ماه‌های اخیر به طور خاص در خصوص اخلالگران ارزی کشور یار جدی قوه قضاییه بوده است و قوه قضاییه هم توانسته به یاری نیروی انتظامی قدم‌های خوبی بردارد.

  

وی افزود: در آستانه اربعین حسینی هستیم و این روز را گرامی می‌داریم. قوه قضاییه در حد ضرورتی که وجود داشته باشد به همه نیروها کمک می‌کند و در جهت تامین امنیت زوار در داخل کشور در مرز و بعد از مرز همکاری لازم را دارد.

 

 وی افزود: در تهران از ابتدای اقداماتی که برای مبارزه با اخلالگران اعم از ارزی و قاچاق سازمان یافته دست داشتند، داشتیم که  ۱۹۶ نفر دستگیر شدند که ۱۳ نفر در همین روزهای اخیر دستگیر شدند.  غیر از مساله اعدام، احکامشان قطعی است و هیچ اغماضی نمی‌شود. در شرایطی که دشمن در سخت گرفتن معیشت مردم دارد، دور از انصاف است که برای سودجویی و همدستی با دشمن بخواهند فشار آورند.

  

وی افزود: در تهران بیش از ۴۹ کیفرخواست صادر شده است و حدود ۱۰۰ نفر  کیفرخواستشان صادر شده و تعیین وقت شده است. البته بیشتر از اینها هستند. مثلا همین امروز صبح یک کیفرخواست تعیین شده ولی به طور کلی این ۱۰۰ کیفرخواست تعیین وقت شده و بعضی‌ها  در حال رسیدگی است. در استان سیستان و بلوچستان ۱۷ نفر دستگیر شدند و ۱۰۰ میلیون دلار گرفته‌اند و ۳۰۰ میلیون دلار نزدیک بود  بگیرند که از آن جلوگیری شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------