ریزش تگرگ در برخی مناطق کشور/ هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب‌ها هشدار داد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از احتمال ریزش تگرگ در شمال غرب کشور خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها و رودخانه‌ها وجود دارد. 

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی، امروز و فردا ( ۲۹ و ۳۰ مهرماه) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور بارش باران، گاهی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین این وضعیت پس فردا (اول آبان ماه) در جنوب غربی کشور نیز پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: امروز (۲۹ مهرماه) بارش در جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کرمانشاه، غرب لرستان و شمال ایلام شدید خواهد بود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار شریع سازمان هواشناسی ادامه داد: بارش فردا (۳۰ مهرماه) در جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، برخی مناطق خوزستان، ایلام و غرب کردستان و در روز سه‌شنبه (اول آبان ماه) در برخی مناطق خوزستان شدید خواهد بود و احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها و رودخانه‌ها وجود دارد.

 

به گفته وظیفه، فردا و پس‌فردا (۳۰ مهرماه و اول آبان ماه) با توجه به شدت فعالیت سامانه بارشی احتمال ریزش تگرگ در مناطق یاد شده دور از انتظار نیست. امروز و فردا در استان‌های واقع در ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی، زاگرس مرکزی و شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار شریع سازمان هواشناسی در پایان اظهار کرد: فردا (۳۰ آبان ماه) آسمان تهران صاف، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر، در اواخر وقت با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۲ و ۱۴ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین آسمان پایتخت پس فردا (اول آبان) صاف خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای تهران به ۲۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------