عذرخواهی آموزش و پرورش بابت انتقال دانش‌آموزان با وانت



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,آموزش و پرورش
روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان ضمن عذرخواهی از دانش‌آموزانی که با خودرو وانت به مدرسه انتقال داده شده بودند، گفت: این خودرو مربوط به اولیای یک دانش‌آموز بوده که طرف قرارداد آموزش و پرورش نیست. 

به گزارش ایلنا، شب گذشته تصویری مربوط به حضور دانش‌آموزان در یک خوردو وانت با عنوان «سرویس مدارس استان سیستان و بلوچستان»در  فضای مجازی منتشر شد، روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در واکنش به این تصویر توضیح داد: عکس منتشر شده در فضای مجازی مربوط به خودرویی است که از سوی اولیا بکارگیری شده و طرف قرار داد آموزش و پرورش نیست. ایجاد فرصت برابر آموزشی و مسئله ایمنی و مراقبت از دانش آموزان دو مقوله مهم بوده که همواره مورد تاکید و توصیه اداره‌ کل بوده و تاکنون از هیچ کوششی دریغ نشده‌است.

 

روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: به همین دلیل نقاطی که محدودیت دسترسی به مدرسه وجود دارد، با تعداد ۷۰۰ سرویس (طرح روستا مرکزی) پوشش داده می‌شوند.اهمیت این موضوع ایجاب می‌کند تا نهایت دقت در خصوص بکارگیری رانندگان و نوع وسیله نقلیه (صرفا مینی بوس، ون و سواری) طی دستورالعملی به ادارات اعلام و در جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق نیز طرح و مصوب می‌گردد.

 

بنابراین ضمن عذرخواهی از دانش آموزان عزیز در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی و اقدامات لازم انجام خواهد شد. مضاف بر اینکه در روستای تپه کنیز شهرستان هیرمند یک واحد آموزشی توسط خیر در حال احداث است که احتمالا تا بهمن ماه آماده بهره برداری و مشکل ایاب وذهاب دانش آموزان حل خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------