شروع دور جدید بارش ها در کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیرکل پایش سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید عصر امروز به کشور ، دور جدید بارش ها از فردا در مناطق مختلف آغاز می شود. 

مسعود حقیقت در گفت و گو با ایرنا افزود: عصر امروز سامانه جدید وارد کشور می شود که در استان های نوار غربی کشور افزایش ابر همراه با بارش پراکنده را به همراه دارد.

 

وی اظهار داشت: فردا و پس فردا فعالیت این سامانه بر روی نیمه غربی کشور تشدید می شود بنابراین امروز بارش باران در آذربایجان غربی ، کردستان ، کرمانشاه و لرستان رخ خواهد داد و از بعدازظهر شاهد وقوع باد شدید و گرد و خاک در استان خوزستان خواهیم بود.

 

حقیقت ادامه داد: دوشنبه بارش شدید باران همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلاب در خوزستان، ایلام، لرستان ، کرمانشاه و بوشهر وجود دارد و در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان آبگرفتگی معابر رخ خواهد داد.

 

وی تاکید کرد: عشایر این مناطق از رفتن به ارتفاعات و اطراف مسیل ها اجتناب و گندمکاران دیم هر چه سریعتر اقدام به کاشت گندم کنند.

 

*** وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی افزود: تهران امروز و فردا پدیده خاصی نخواهد داشت اما سه شنبه رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد داشت. بیشینه دمای امروز پایتخت 16 ، فردا 17 و سه شنبه به 14 درجه خواهد رسید ، کمینه دمای امروز نیز 7 و دیروز 14 درجه بود.

 

حقیقت گفت: عسلویه با 35 درجه سانتی گراد و باخرز در استان خراسان رضوی 7 درجه سانتی گراد زیر صفر و لاله زار در استان کرمان با 6 درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------