ابتکار: شهردار شدنم جدی نیست



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, ابتکار
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در مورد مطالبی که در برخی رسانه ها درباره شهردار شدن من در تهران بیان می شود، باید بگویم که شهردار شدنم موضوع جدی نیست. 

معصومه ابتکار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اینکه نام من به عنوان یکی از گزینه های شهرداری تهران مطرح شده است، موضوع مهمی نیست و شهردار شدنم تنها در حد یک شایعه است.

 

وی تصریح کرد: برای این موضوع تنها کاری که صورت گرفته این است که استعلامی از سوی جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گرفته شده است ولی اصلا جدی نیست.

 

ابتکار ادامه داد: من تمایل چندانی ندارم که درباره شهردار شدن سخنی بگویم. اما ظاهرا نام من جزو فهرست 12 نفره معرفی شده برای شهرداری تهران است.

 

به گزارش ایرنا، جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در نامه ای خطاب به محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اسامی 12 نامزد غیر بازنشسته برای شهرداری تهران را اعلام کرد.

 

این فهرست شامل معصومه ابتکار، غلامرضا انصاری، پیروز حناچی، مصطفی سلیمی، محسن پورسید آقایی، نصرالله جهانگرد، مناف هاشمی، ایرج معظمی، عباس آخوندی، سمیع الله حسینی مکارم، علی اوسط هاشمی و علی ربیعی است. البته قرار است فردا سه شنبه 15 آبان ماه در جلسه علنی شورای شهر رای گیری و پنج نفر معرفی شوند.

 

با تصویب «قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» در مجلس شورای اسلامی و تایید در شورای نگهبان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی 24 شهریور ماه در نامه‌ ای به رئیس‌جمهوری قانون اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان را برای اجرا ابلاغ کرد و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری نیز در تاریخ 27 شهریورماه، قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به «سازمان اداری و استخدامی کشور» ابلاغ کرد.

 

سید محمد علی افشانی 23 اردیبهشت ماه به عنوان شهردار تهران انتخاب اما پس از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان اعلام شد که باید از این مسئولیت کناره گیری کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------