ساخت بقعه امامزاده جدید در کشور ممنوع!



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, ساخت بقعه امامزاده جدید
​مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امورخیریه گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با هرگونه خرافات و ساخت بقعه جدید مبارزه می‌کند و به هیچ عنوان اجازه ساخت امامزاده جدید را نمی‌دهد. 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام ولی الله عادلی، امروز 22 آبان، در همایش یاوران وقف و تجلیل نکوداشت واقفین خیراندیش خراسان جنوبی اظهار کرد: در زمان انسان‌های نخستین تنها کسانی که از قدرت جسمانی خوبی برخوردار بودند می‌توانستند بر دیگران حکومت کنند.

 

وی گفت: اما بشر روز به روز رشد کرد و به تکامل رسید و ملاک برتری انسان بر دیگران نیز علم و دانش شد و قوای جسمانی دلیل برتری بر دیگران نبود و بعد از مدت‌ها بشریت به پیشرفت رسید و ملاک برتری انسان‌ها بر دیگران نیز اخلاق شد و دیگر قوای نظامی و قوای جسمانی سبب برتری حکومت‌ها بر سایر ملت‌ها نبود.

 

مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امورخیریه، یکی از رازهای محبوبیت اهل بیت(ع) را اخلاق مداری دانست و افزود: اهل بیت(ع) صاحبان اخلاق و ارزش‌های انسانی بودند.

 

عادلی تصریح کرد: دشمنان تهدیدات بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده اما با وجود این تهدیدات، تمام کارشناسان آمریکایی این اعتقاد را دارند که حکومت آمریکا و حکومت پوشالی ابرقدرت‌های امروز رو به فروپاشی و رو به نابودی است چرا که بشر تا حدی به رشد رسیده که از قدرت‌های نظامی و اسلحه‌های مدرن ابرقدرت‌ها نمی‌ترسد.

 

وی ادامه داد: یکی از دلایل پریشانی و سردرگمی ابرقدرت‌های زمان نیز پیروی بشر از ارزش‌ها است و دشمنان نیز همواره به دنبال کمرنگ کردن ماه محرم و اربعین حسینی بودند اما در این قضیه ناکام ماندند.

 

مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امورخیریه خاطرنشان کرد: امروز اخلاق در دنیا حکومت می‌کند و یکی از دلایل گرایش ملت‌ها و جوانان به جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب نیز فضائل اخلاقی بوده است.

 

عادلی، وقف را یکی از ماندگارترین کارهای خیر در جامعه دانست و اظهار کرد: هر کاری که برای رضای خدا باشد، خیر است و یکی از ویژگی‌های وقف نسبت به سایر کارهای خیر نیز ماندگاری آن است.

 

وی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید نیز تعداد 40 هزار کیف و لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند سراسر کشور از محل موقوفات توزیع شده است.

 

مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امورخیریه اظهار کرد: حدود 8 هزار بقعه و امامزاده در کشور وجود دارند که از این تعداد 100 بقعه و امامزاده در خراسان جنوبی است.

 

عادلی یادآور شد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با هرگونه خرافات و ساخت بقعه جدید مبارزه می‌کند و به هیچ عنوان اجازه ساخت امامزاده جدید را نمی‌دهد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------