دختر جوانی نیازمند کمک است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,

 

دختر جوانی 26 ساله اهل یکی از استانهای غربی کشور که در سمت راست مغز خود دارای توده ای می باشد و این توده در حال بزرگ شدن است، ایشان متاسفانه از قبل هم دچار بیماری لوپوس بوده که با بزرگتر شدن توده داخل سرش و تاثیر لوپوس بر آن باعث تشنج و حرکات غیر ارادی در بدنش می شود.

 

پزشکان بدلیل همین بیماری برای عمل جراحی توده داخل سر این بیمار دستور بستری و عمل جراحی فوری نامبرده را برای چند روز آینده صادر کرده اند، هزینه عمل جراحی این خانم جوان که فقط در تعداد اندکی از بیمارستانهای تهران بدلیل نیاز بودن دستگاه خاص قابل انجام است 28500000 تومان می باشد این خانواده که سرپرست ان یک پدر کارگر می باشد  مبلغ 10000000 تومان با عنایت دوستان و آشنایان جمع آوری کرده اند و برای تامین الباقی هزینه عمل جراحی نیازمند کمک و یاری هستند.

 

به امیدخداوند متعال و کمک و یاری شما عزیزان امیدواریم بتوانیم الباقی هزینه عمل جراحی این بیمار نیازمند را که مبلغ 18500000 تومان است تهیه و پرداخت نماییم.

 

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان و نجات زندگی این دختر جوان نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

 

با آرزوی سلامتی برای ایشان و تمامی شما خیرین محترم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------