فرماندار تهران: بسیاری از مدیران به اشرافی‌گری دچار شده‌اند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,فرماندار تهران
فرماندار تهران یکی از معضلات جامعه را اشرافی‌گری دانست که بسیاری از مدیران نیز به آن دچار شده‌اند. 

به گزارش  ایلنا،‌ عیسی فرهادی، فرماندار تهران در ادامه مراسم تودیع محمد حسین مقیمی استاندار سابق و معارفه شکرالله حسن بیگی سرپرست جدید استانداری تهران گفت: یکی از معضلات جامعه ما اشرافی گری است و بسیاری از مدیران ما به آن دچار شده اند. متاسفانه اشرافی گری کاری می کند که کمتر متوجه مشکلات مردم باشیم، اما استاندار سابق تهران نشان داد که می توان مسئولیت مهم داشت، اما از اشرافی گری فاصله گرفت.

 

وی ادامه داد: در کشور ما سماجت و استقامت در کار می تواند موثر باشد و آقای مقیمی مصداق یک آدم پرکار و کم هزینه است و ما از این مدیران کم داریم.

 

احمد تواهن، معاون عمرانی استاندار در ادامه این مراسم گفت: خرسندم که در کنار مقیمی استاندار  تهران تجارب ارزشمندی را کسب کردم.

 

وی با بیان اینکه ١٧ سال به طور مستقیم با ایشان در ارتباط هستم، ادامه داد: زمانی که ایشان بنده را أمین دانستند و سمت امور عمرانی را به من واگذار کردند جدا از این موضوع خرسند بودم که در کنار ایشان بودم.

 

 معاون عمرانی استانداری تهران خاطرنشان کرد: از مهمترین شاخص های مقیمی عملگرا بودن است او بر مدار تکالیف شرعی و قانونی است.

 

وی با تاکید براینکه پاک دستی،تقوا و سعه صدر ایشان زبانزد خاص و عام بود، تصریح کرد: با اینکه استاندار همیشه از ما می خواست مسئولیت پذیر باشیم اگر جایی مشکلی ایجاد می شد از زیر مجموعه خود دفاع می کردند. قبل از ورود مقیمی بین استانداری و شهرداری دیوار بلندی بود که با ورود استاندار این دیوار فرو ریخت و یک ارتباط حسنه ایجاد شد.

 

وی تصریح کرد: استفاده از جوانان و نیروهای بومی، اهمیت و اهتمام ایشان در بحث محیط زیست و بحث جایگزینی خودرو های دیزلی، مقاوم سازی خانه های روستایی تنها بخش کوچکی از فعالیت های ایشان است.

 

معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: امروز در کشورهای توسعه یافته از تجربیات بازنشستگان استفاده می شود امیدواریم از تجربیات مهندس مقیمی به عنوان مشاور عالی در وزارت کشور استفاده شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------