قائم‌مقام وزیر کشور: تغییر استانداران در این زمان سخت بود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, قائم‌مقام وزیر کشور
​قائم‌مقام وزیر کشور گفت: تغییر استانداران در شرایط فعلی کار سختی بود.

 به گزارش ایسنا،  سیدحسین هاشمی در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید زنجان، اظهار کرد: در گذشته گفته می‌شد که توسعه بر سه محور انسان، ماشین و پول می‌چرخد، در حالی که در شرایط فعلی گفته می‌شود انسان محور توسعه است.

 

این مسئول ادامه داد: انسان‌های بزرگی چون پروفسور ثبوتی، آیت‌الله موسوی‌زنجانی، آیت‌الله شبیری‌زنجانی، آیت‌الله خاتمی، شهید شهریاری و ... زنجانی هستند که با تکیه بر نام این افراد و تجربیات چنین بزرگانی می‌توان چرخ توسعه استان را سرعت بخشید.

 

وی با اشاره به رفتارهای جناحی، افزود: در خدمت، دعوا نیست و در خدمت اگر کسی جناح را حاکم کند به مردم ظلم کرده است. فشاری که در حال حاضر به کشور وارد می‌شود، فشار کمی نیست و باید با همدلی از این مرحله عبور کنیم.

 

 هاشمی تصریح کرد: بهتر است ذهن خود را بر اساس واقعیت تطبیق دهیم و نتایج ورود آمریکا در کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان را ببینیم و نباید فراموش کرد که مردم برای حمایت از انقلاب همیشه در صحنه هستند.

 

  وی با اشاره به پایتخت شور و شعور حسینی بودن زنجان، اظهار کرد: اگر کسی متصل به مکتب حسینی باشد، شکست نمی‌خورد. انتظار می‌رود استاندار جدید زنجان با وحدت کلمه، با امکانات استان و استفاده حداکثری از آن برای رضایت‌مندی مردم تلاش کند. همچنین جذب سرمایه خارجی بسیار ارزشمند است که در استان زنجان کارهای مهمی در این زمینه انجام شده و امیدواریم اقداماتی صورت گیرد که احساس امنیت برای سرمایه‌گذاری که به استان وارد می‌شود، به وجود آید.

 

  قائم‌مقام وزیر کشور یادآور شد: تغییر استاندار در این برهه زمانی، سخت بود و باید توجه داشت که استاندار، رئیس‌جمهور در منطقه است و کسی که به استان می‌آید باید مسیر درستی را که پایه‌گذاری شده ادامه داده و اعتماد عمومی و یک‌دلی را افزایش دهد.

 

 هاشمی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود استاندار جدید زنجان همدلی، توسعه و فضا را برای سرمایه‌گذاری خارجی و استفاده از پتانسیل نمایندگان فراهم کند تا توسعه در این زمان که بسیار مهم است، به‌وقوع بپیوندد.

 

  به گزارش ایسنا، در این مراسم اسدالله درویش‌امیری تودیع و فتح‌الله حقیقی به عنوان استاندار زنجان معرفی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------