۱۲۰ پلیس پایتخت به لباس دوربین‌دار مجهز شدند/ مراکز درمانی ویژه‌ برای زندانیان در نظر گرفته شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,رییس پلیس
رییس پلیس تهران بزرگ از تجهیز یک سرکلانتری به لباس‌های دوربین‌دار خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در طی یکسال تمام کلانتری‌ها و سرکلانتری‌ها مجهز به البسه دوربین‌دار شوند. 

سردار حسین رحیمی (رییس پلیس تهران بزرگ) در گفت‌وگو با  ایلنا درباره لباس‌های مجهز به نصب دوربین برای ماموران پلیس گفت: در حال حاضر ۱۲۰ لباس مجهز به دوربین در اختیار ما قرار گرفته و در تهران بزرگ نیز فقط سرکلانتری ۴ از لباس‌های مجهز به دوربین استفاده می‌کند.

 

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در مدت یکسال این ظرفیت را برای تمام نیروهای پلیس در تهران ایجاد کنیم و همه نیروهای کلانتری‌ها و سرکلانتری‌ها از لباس‌های دوربین‌دار برخوردار شوند.

 

وی ادامه داد: استفاده از این تجهیزات قطعا می‌تواند، در تسهیل کار فرماندهان و انجام بهتر ماموریت‌ها کمک‌کننده باشد.

 

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین در واکنش به درخواست وزارت بهداشت مبنی بر درمان زندانیان  صرفا در مراکز درمانی مربوط به آنها گفت: با پیشنهاد وزارت بهداشت موافق هستیم، البته این وظیفه پلیس نیست و به اداره زندان‌ها و قوه‌قضاییه مربوط می‌شود.

 

وی تصریح کرد: ما هم معتقدیم برای زندانیان یا باید بیمارستان‌‌ها و مراکز درمانی ویژه‌ای پیش‌بینی شود یا اینکه از پزشکانی برای معالجه بیماران در زندان استفاده شود.

 

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین درباره خبری مبنی بر تجاوز یک راننده اسنپ به یک خانم جوان که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: چنین خبری صحت ندارد و ما با چنین موردی در روزهای اخیر مواجه نشده‌ایم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------