حقوق بازنشستگان نظامی افزایش می‌یابد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, حقوق بازنشستگان
رییس سازمان بازنشستگان نیرو‌های مسلح گفت: در تلاش هستیم تا با کمک مجلس شورای اسلامی و دولت، حقوق آن دسته از بازنشستگان نیرو‌های مسلح را که پیش از سال ۸۶ بازنشسته شدند، افزایش دهیم. 

  به گزارش دفاع مقدس،، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا گودرزی» رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با اشاره به ماموریت‌های این سازمان اظهار داشت: بازنشستگان نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و ستادکل نیروهای مسلح همه تحت پوشش این سازمان هستند.

 

 وی افزود: سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح دو ماموریت اصلی را برعهده دارد؛ اول آنکه پرداخت حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح را برنامه ریزی می کند و ماموریت دوم در حوزه ارائه خدمات رفاهی به این عزیزان تعریف می شود.

 

 رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح گفت: در سال‌های اخیر تلاش کردیم که حقوق بازنشستگان را به موقع و حتی قبل از شاغلان پرداخت کنیم‌.

 

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به وضعیت فعلی و شرایط اقتصادی به وجود آمده، میزان حقوق بازنشستگان قبل از سال ۸۶ تا حدودی با مشکل مواجه است و در تلاش هستیم تا با اصلاح قانون خدمات کشوری بخشی از این مشکلات حل شود.

 

سردار گودرزی تصریح کرد: ما نظرات و پیشنهادات خودمان را در این خصوص به دولت و مجلس ارائه داده ایم و همچنین می‌خواهیم از طریق معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع در زمان بررسی لایحه نظرات نهایی را به کمیسیون های تخصصی ارائه دهیم تا ان‌شاءالله بازنگری‌های لازم و اساسی صورت گیرد.

 

وی در پایان گفت: دولت نیز پیشنهاد اصلاح قانون خدمات کشوری را در این رابطه به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است که امیدواریم هرچه سریع‌تر بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان نیروهای مسلح را در پی داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------