وعده جهانگیری برای پرداخت حقوق کارگران نیشکر هفت تپه



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,جهانگیری
نماینده مردم ایذه در مجلس از وعده جهانگیری برای پداخت حقوق کارگران نیشکر هفت تپه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اعتراضات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه به دلیل عدم پرداخت حقوق، گفت: مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکنون در این زمینه جلساتی را برگزار کرده‌ و نامه‌هایی هم در این زمینه به مسئولان ذیربط ارسال کرده‌ است.

 

وی افزود: مجمع نمایندگان استان و برخی دیگر از نمایندگان برای پیگیری و حل مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه تاکنون نامه‌ای به لاریجانی رئیس مجلس و همچنین نامه‌ای نیز به فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد ارسال کردند.

 

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با بیان اینکه استاندار خوزستان نیز با جدیت پیگیر حل مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه است، تصریح کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته استاندار با جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور داشته، وی وعده داده که به زودی حقوق کارگران پرداخت و مشکلات آنها حل شود.

 

خادمی با بیان اینکه در اداره برخی از شرکت‌ها از مدیران غیرفنی و غیربومی استفاده می‌شود، تأکید کرد: این مدیران عمدتا حس وفاداری و ادامه فعالیت این شرکت‌ها را ندارند و عمدتا توسعه این شرکت‌ها را متوقف می‌کنند که همه این سوء مدیریت‌ها در نهایت باعث بروز مشکل برای شرکت‌ها می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------